15 Novembre 2019
Als u Adobe Reader wilt uitvoeren, moet u uw product verwijderen als u problemen ondervindt en vervolgens opnieuw installeren om de fout te verhelpen. Meestal doet het probleem zich voor als gevolg van een verouderde versie of hebt u onbedoeld een bestand verwijderd. Controleer de nieuwste beschikbare productversie en probeer de software bij te werken. U kunt ook proberen het product te verwijderen en opnieuw te installeren. Op deze pagina hebben we de stappen vermeld om uw Adobe-software te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.
Hier is het proces om het Acrobat-product te verwijderen
Als het verwijderen en opnieuw installeren u niet helpt om het probleem op te lossen, volgt u deze stappen hieronder-
Dit is de eenvoudige manier om de fout in uw programma te verhelpen. Als dit u niet helpt om het probleem op te lossen, kunt u het nummer van onze technicus bellen en onze services gebruiken voor de beste ondersteuning. Kies het telefoonnummer van Adobe klantenservice Nederland en krijg uw probleem in minder tijd opgelost. Om ons te bereiken, kunt u gebruik maken van onze service via e-mail of live chat-ondersteuning. Onze ingenieurs zullen u begeleiden en u de oplossingen bieden op basis van uw gemak.